Krówki w biznesie
Dla każdego sprzedawcy ważny jest klient. Niezależnie od tego, czy jest na początku swojej biznesowej drogi, czy też doświadczonym “wyjadaczem”. O klientów trzeba się starać i ich doceniać. Jak można to robić? Słodycz krówki z pewnością ociepla wizerunek firmy oraz jest miłym gestem w kierunku kontrahenta. Oprócz tego, niepozorna krówka może mieć kilka, przydatnych dla biznesu funkcji. Jakich?
Cukierki krówki – nowoczesna forma reklamy
Cukierki krówki od lat kojarzone są z tradycją ciągnącego się karmelu, a ich smak znają wszyscy. Przyjemna słodycz pozwala na chwile zapomnienia, dlatego bez wyjątku, każdy potrafi z nią zgrzeszyć. Krówka jest sama w sobie reklamą, dlatego warto jej potencjał wykorzystać na potrzeby własnej firmy. Cukierki krówki w profesjonalny i bardzo oryginalny sposób potrafią przedstawić firmę, zaprezentować markę nowym odbiorcom, a także docenić dotychczasowych partnerów. Mówi się, iż przez żołądek do serca – krówka raczej nie zaspokoi głodu, ale z pewnością zachwyci podniebienie, a opatrzony logo papierek pozwoli zapamiętać firmę i wrócić do niej z kolejnym projektem.
Mobilna krówka
Potencjał krówki jest bardzo wszechstronny. W dobie, kiedy sprzedaż odbywa się nie tylko stacjonarnie, ale coraz częściej przez internet, wysyłka towarów jest codziennością. Miłym wyrazem sympatii i podziękowania za wybranie marki jest dołączenie do paczki słodyczy, w postaci krówki, która dodatkowo będzie spersonalizowana logo i danymi firmy. To nowoczesna alternatywa wizytówki, która mieści się w każdy gabaryt przesyłki, dlatego dotrze do każdego.
Słodycz, która wabi kontrahentów
Firmy lubią uczestniczyć w targach i eventach. To doskonała okazja do zaprezentowania się szerszej publiczności i zaistnienia w branży. Profesjonalne stanowiska wystawowe opatrzone są wieloma akcesoriami, które swoją kolorystyką i logo, ściągają potencjalnych kontrahentów. Wśród nich nie może zabraknąć gadżetów reklamowych w postaci krówek, którymi każdy może się poczęstować, a jednocześnie zapamiętać potencjał przedsiębiorstwa i podjąć z nim współpracę.
Zakup krówek to niewielki wydatek, w stosunku do kosztów, jakie każdego dnia ponosi firma, dlatego taka forma reklamy jest nie tylko bardzo efektowna, ale też niskobudżetowa. Każdy przedsiębiorca, który chce w miły sposób podziękować swoim kontrahentom lub przedstawić się potencjalnym nabywcom, powinien rozpatrzyć taką formę przekazu.